fredag 25 maj 2012

Dansa i neon


Det går inte att tappa bort mig i folkvimlet. Ingen risk. Med t-shirt i neon lyser jag som en pistmaskin i skidbacken. Och min klocka är i gott sällskap med Braided Gold från Little.u och NY-fynd.


Blev inspirerad av just Ulrika när hon var vardagsfin och blandade silver- och guldhalsband. Hittade mitt pytteguldhjärta som "någon"visst hade tuggat på!? Tillsammans med Malins fina halsband och min mans morgongåva. Alltså hans gåva från mig. Carpa Diem graverad med våra viktiga datum. När vi träffades, när vi förlovade oss och när vi gifte oss. Så att han inte glömmer dem. Först tänkte jag ge honom en tatuering, men det kändes lite väl drastiskt. Han minns dem ändå inte.

Till sist, mitt hårband, en fiffig historia från H&M.

10 kommentarer:

  1. Så snyggt! Du känns som en riktig smyckesexpert - allt du visar är ju så fint! Men att du inte gick för en tatuering?! Han hade ju aldrig kunnat tveka på en sådan sak. "Om du verkligen älskar mig..." ;) Nej, det var nog tur att du gick på ett halsband, för fint var ju även det!

    Ha en fin dag!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Oj, oj snygging där! Själv sitter jag här i mina nerdregglade, lite för stora, kortbyxemjukisar. Känner mig inte speciellt vardagsfin! Kanske ska ta och piffa till mig lite! Ha en fin dag! //Elin

    SvaraRadera
  3. Så fint, så fint. Kortfattade kommentarer här i värmeböljan :) Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt fint! Färgen påminner om min rödcerise klänning för kvällens festligheter. Jag hade dock behövt dina smycken och din fina klocka. Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. .. jamen å så bra att jag inspirera. känner mig allmänt grå-sunkig :)
      din klocka!!!! aaaah ... ska svänga förbi och spana in den.
      så jag också kan matcha en i guld med braided guld.
      för det var ju riktigt najst.

      trevlig helg. u.

      Radera
  6. Åh, det är ju precis så där som jag vill ha! Måste bara införskaffa snygg-klocka!! Så himla snyggt, och tröjan i neon - gillar!!

    SvaraRadera
  7. Fin du är! Helt rätt val av färg på tröja, snygg och sommarfräch.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Läcker färg! Och med guldsmyckena blir det hur läckert som helst!
    Trevlig helg! Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Du är bara så himla snygg! Heja :)

    Kram

    SvaraRadera