fredag 11 maj 2012

11: WHERE YOU SLEEP


Dagens fotoutmaning handlar så klart om sovrummet, där vi sover i dessa ljuvliga lakan. Tror knappast att mina nya inköp konkurrerar ut favoriterna, men nog skapar de lite sommar-feeling i sänghalmen allt. Jag tror på shopping-terapi kombinerat med mycket rosa och en stor portion blommigt. Dessa ingredienser kan aldrig påverka humöret i fel riktning, eller?!   

Jag vet, jag vet.. ni har redan sett vårt sovrum. Här visade hela pastellhimlen i ett enda inlägg. Så tjatigt att ta upp det nu igen..

                           

... men jag tror inte att jag visade mannens sängbord. Jo det gjorde jag nog förresten.. det också... där står i alla fall en Therese Sennerholt, vårt bröllopsfoto och en present som han faktiskt fått från mig. Armbandet från Skultuna var till senaste födelsedagen.


Fler bidrag i fotoutmaningen hittar ni inne hos Kristina.

A Photo a Day:

01: You | 02: Breakfast | 03: Something you adore | 04: Letterbox | 05: Something you wore | 06: Makes you smile | 07: Favourite | 08: Your sky | 09: Daily routine | 10: Childhood | 11: Where you sleep | 12: Close-up | 13: In your bag | 14: Something you’re reading | 15: Happiness | 16: Morning | 17: Water | 18: Something you bought | 19: Sweet | 20: Someone you love | 21: Reflection | 22: Your shoes | 23: Something old | 24: Guilty pleasure | 25: Something you made | 26: Colour | 27: Lunch | 28: Light | 29: Inside your fridge | 30: Nature | 31: You again

5 kommentarer:

  1. Underbara sängkläder. Vilken färg! Och vilket trevligt sängbord din man har. Kram o ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig färg på sängkläder. Lovely!

    SvaraRadera
  3. Ser fint ut, härliga sängkläder! :-)

    SvaraRadera
  4. Instämmer i lovsången till H&M Homes påslakan. Otroligt prisvärda & sköna att sova i.
    Fina bilder! Har precis upptäckt din blogg. I like.
    /Lina

    SvaraRadera
  5. Vilket fint sängbord du hade. Väldigt harmoniskt och fint.
    Ja påslakan ja. Jag har en hög i linneskåpet som bara ligger. Använder i princip bara 3 stycken. Så det måste bli en rensning snart. Men oooo så tråkigt det är.

    Förresten hur får man sin man att bära ett sånt snyggt armband?

    SvaraRadera