torsdag 7 november 2013

Fint på barnen


Nyheter på H&M från lek till fest. Gila! På min lille kille storlek 68-92 vill jag ha svart jeanskjortagrå tröja med guldkrona (som visade sig hittas endast på tjejavdelningen? Que pasa!? ) finaste harlequinrutorna (tröttnar aldrig...) och tiger-t-shirt med hög hatt. På det, sporty sneakers. Klart!

Gullig miljöbild Minirodini.
Note to self: leta fram den där mössan, den finns någonstans! Vinden kanske?


Till min stora tjej storlek 86-122 gör jag nerslag hos Lindex och jag bara MÅSTE slå till på leo-pälsen, (som jag har suktat!) givetvis de väldigt användbara kaninöronen, (*blink-blink*grå strumpebyxorkjol designad av Littlephant, en praktisk gå-på-fest-glitterbolero och lite randigt med kanin på magen. Inspirationsbild från How To Kiss a Frog, som alltid vinner tävlingen finaste barnbilderna ever. Titta bara - bara titta...



5 kommentarer:

  1. Vackert! Jättefina sagolika bilder!

    SvaraRadera
  2. Å det är så fint! Älskar de svartvita brallorna från HM och Lindex alltså. Wow! Var där med min flicka här om dagen. Vill-ha på massor! Som både mamma o dotter tyckte var störtfint! Snygga collage du gjort. Hur gör man..?

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder och så fin stämning i bilderna!! Passa på, har man en större flicka är det betydligt svårare att hitta något på Lindex, som har så bedårande kläder för mindre barn ;-)..
    /MammaT

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga kläder! Åh, jag önskar jag fick bestämma vad mina ungar ska ha på sig. Men det får jag inte längre. Jag får bara betala.... :)

    SvaraRadera
  5. Tröjan med tigern och hatten.... love!
    Kram

    SvaraRadera