torsdag 28 november 2013

Ögonbrynskitt ögonaböj




För ett tag sedan var jag inbjuden till en tjejkväll hos Oriflame, som innan sommaren adderade ytterligare en försäljningskanaler för deras produkter, e-com. Så nu kan vi enkelt klicka hem precis vad vi vill från beauty-heaven. Vår uppgift, kvällen till ära, var att diskutera relevans och ge feedback på deras hemsida. Innehåll och funktion. Ett gäng kvinnor från olika branscher, med olika bakgrund och i olika åldrar samlades med en sak gemensamt. Mycket åsikter! En spännande och väldigt rolig kväll på många sätt.  

Som tack för hjälpen fick vi med oss produkter för att testa och göra oss familjära med. Trevligt! Min favorit, än så länge, är helt klart ögonbrynskittet. För mig, helt perfekt och så löjligt bra att jag knappt fattar hur jag har kunnat överleva tidigare. (Överlevt är väl en överdrift, men vem kryddar inte lite för en bra story?)

Hur som, den är knaon. Detta överlevnadskitt kommer i en tjusig förpackning (vilket gläder förpackningsnörden vars kategori jag också tillhör) och har två fack, en för sminket och en för redskapen. Snyggt! Enkelt att applicera, bra resultat och sitter hela dagen. Vad mer kan man önska?


1 kommentar:

  1. Lite extra lyx är aldrig fel ;-) och du säljer in det fint med vackra bilder :-)

    Kram N

    SvaraRadera