lördag 23 mars 2013

Läsbart i ägget


En fin påskpresent kan ju till exempel vara en prenumeration... helt utan socker, den får plats i det allra minsta ägget och vara länge. Tre överraskningar i en och alla goda ting är tre. Jag funderar på att ge mig själv en återkommande Elle Interiör. Just nu finns två lockande erbjudande. 

Med koden 561YABH får man sex vita muggar av serien Swedish Grace från Rörstand och tio nummer av tidningen för 399 kr (+porto). Gillar man doftljus (!?) får man tre nummer av tidningen och två Yankee Candle för 59 kr med koden 561YAAT. Bara att klicka i sin kod här


3 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! Man kanske skulle göra detsamma? ;)
    Tack för fin hälsning hos mig!
    Ha en trevlig helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Jag såg för nån dag sedan Pressbyråns reklam med orden: Glöm inte påskpresenten. Blev lite konfunderad. Har aldrig fått eller gett en påskpresent. Godis i mängder till höger och vänster men faktiska gåvor; nej. Har så många födelsedagar i familj och vänkrets just i mars och april (som de flesta säkert har) så att även köpa påskpresenter känns lite övermäktigt. Fast, paket vill jag ju alltid ha ;)

    Hoppas du har en solig lördag. Jag ser solen där ute men orkar inte tänka på den för här ska det packas ner ett helt hem!!

    SvaraRadera
  3. En mycket bra påskpresent!
    Ha en superdag! kram elin

    SvaraRadera