måndag 11 mars 2013

Victoria's Secret öppnar i Stockholm


Jag brukar handla på Victoria's Secret när jag är i USA. Inte alltid deras underkläder, utan deras body care. De doftar mycket, härligt och det är en kul present för att de inte finns att få tag på i Sverige... just det ... inte än. I vår öppnar nämligen Victoria upp sina hemligheter i Sverige med sin första butik på Arlanda. (en numera gammal nyhet som jag helt hade missat)

Lagret av favoritdoften Love Spell fylls på med body wash, scrub och body lotion. 3 för 25$, eller 5 för 30$ brukar starkt bidra till övervikt vid incheckning på hemresan. Men som vanligt känns det inte alls lika kul när de numera kommer att finnas på hemmaplan.

Well, well...

7 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Brukar få i present av en nära vän som bor i New Yurk, doftar ju så gott deras grejer =))

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Äsch, är det på Arlanda räknas det inte riktigt. Då kommer det fortfarande vara lite exotiskt.

    Jag har hört många som tycker om deras krämer och liknande. Själv har jag inte testat men jag fastnade dock inte alls för några underkläder. Man kanske är lite för tråkig :)

    SvaraRadera
  3. Jag hade hoppats på ett inlägg kring vad du har "degat" idag - men det här var minst lika bra!! Är det öppet på torsdag tror du?

    SvaraRadera
  4. Åh, trevligt! Jag ser dock mest fram emot att shoppa underkläder. Jag har seriöst funderat på att beställa världens bästa bh overseas. ;) Låter som en spännande doft! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också Love Spell. Och jag har även en BH som typ ökar på brösten tre storlekar. Inget jag gillar att ha varje dag, men kan vara kul under vissa kläder. Fast jag kommer inte ta mig ut till Arlanda för att handla på VS när jag väl är i Sthlm. Då åker jag hellre till NY. Call me crazy! Förresten, de söker nya deltagare till Hela Sverige bakar. Sök, sök, sök! =) Puss

    SvaraRadera
  6. Jag håller med dig. Tjusningen försvinner lite när produkterna blir mer lätttillgängliga. En stor del av tjusningen ligger lixom i att köpa vissa produkter på resan. Victoria Secret och starbucks är två lysande exempel och för mig även Ladurée som inte alls känns lika roligt när jag kan köpa med min macaroons från Sthlm en gång i veckan istället för Paris.

    SvaraRadera
  7. Åh, jag älskar deras dofter. Har en mist som är helt underbar.

    Kram

    SvaraRadera