tisdag 29 januari 2013

Det fanns en tid...



Det fanns en tid då jag var helt övertygad om att San Francisco var min plats på jorden, att det var den perfekta platsen att bo på. Oavsett allt. Det var efter mitt första besök där, 1999, som jag blev kär. Kär i en stad. Sedan var jag där igen, 2006. Det var lika härligt då, fast väldigt långt i från människorna som jag hellre villa vara nära. Mycket hellre än Napa Valley och HW1.

Nu kan man få ytterligare en stad på väggen av David Ehnrenstråhle. Inte vilken stad som helst, utan just San Francisco. 2013 års guide till San-Fran. Kanske min NY-tavla få en kompis snart.

4 kommentarer:

  1. San Francisco är ett av mina absoluta drömresemål!

    SvaraRadera
  2. En kompis till mig flyttar till San F i slutet av februari. Låter som jag måste boka in ett besök hos henne snabbt som attan.

    SvaraRadera
  3. Vad lustigt att vi inte har pratat om det! Jag har ju aldrig varit där, men av filmer och det jag fått berättat från kusin L som har bott där så har jag alltid tänkt att det är en stad jag skulle älska och den står högt på listan över drömresmål. Mailar dig senare förresten. Puss

    SvaraRadera
  4. Åh så fin den är, San Fransisco skulle jag vilja besöka:)

    Ha en fin eftermiddag!

    Kram

    SvaraRadera