fredag 8 juni 2012

Doft på burk smakar...


Det doftar sagolikt, men snart är det över. Om man kunde spara doften, koncentrera och ta fram närhelst man behövde lite doft-boost. Och sen kom jag på att det kan man ju, nästan. Crabtree Evelyn har en hel serie som doftar liljekonvalj och däribland Home Fragrance. Jag tror att den säljs på Åhléns, men det är verkligen inte alltid den artificiella doften övertygar, men det är värt ett försök.

Har ni något annat tips på Lily On the Valley-doft som varar längre än de färska blommorna?

Jag önskar er en mysig fredagskväll. Jag har celebert besök från min hemstad och vi ska sitta uppe och prata tills ögonen faller ihop. Vi har mycket kompis-tid att ta igen.  

5 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt avslutning på dagen! Ha det så mysigt! Finns inget bättre än att sitta och småprata natten lång med en fin vän!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. När jag gick i si så där 6-an så hade jag en kompis som hade en liljekonvaljparfym. Vi sprejjade oss i den från topp till tå. :)

    Ha en toppen helg nu med bästa besöket!

    ...och du b-a-r-a tre lager? Tårtlager-utmaning på den kommentaren! Thi hi.

    SvaraRadera
  3. Jag längtar sÅ till nästa helg. Då ska jag till ön -där liljekonvaljerna kommer tokblomma och lukta ljuvligt!!!

    Mys på med vännen. Här har vi myst med grannar . Ute med god mat. Massor av bubbel & rose. Nu ska jag snart pösa ihop och mysa med Maken.

    Trevlig helg. Kram.

    SvaraRadera
  4. Åh ljuvliga liljekonvaljer. Jag plockade en bukett hos släktingarna förra helgen. Doftade så härligt. Om du skaffar doften får du rapportera om den här något att ha.

    Önskar dig en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nej jag tycker inget slår den äkta doften. Så plocka på medans man kan.

    SvaraRadera