onsdag 20 juni 2012

Instagram





- "Ja, det var på tiden att du hittade hit!" sa min kompis när jag slutligen la upp ett konto på Instagram. 

Och det är ju inte klokt så kul det är. Mycket roligare än Facebook. Mycket.

Jag har liksom inte fördjupat mig, men än så länge har det gett upphov till många skratt och många åh-så-fina-bilder-utrop! Enkelt och gilla och enkelt att kommentera. Opretentiöst och snabbt. Det går att titta på datorn också på http://web.stagram.com/n/annasylvan/ (där hittar ni mig) men så klart är hela poängen att vara mobil, bara att ladda ner appen Instagram och lägga upp sig som användare. Tjoff!

Så den stora frågan? Har ni Instagram? Vad är era användarnamn? och har ni några favoriter? En av mina favoriter är http://web.stagram.com/n/cannellevanille/ men så är jag ju en sucker för härliga matbilder också. 

8 kommentarer:

  1. Hej Anna! Jag är nybörjare sen ett par timmar. Självklart så valde jag ett namn efter mina stora fötter! Ska bli roligt att testa nu när man befinner sig på nät lösa sommarställen!

    SvaraRadera
  2. TACK! Nu lärde jag mig något nytt, hade ingen aning om att det gick att följa online också! '

    Jag började använda Instagram för ganska länge sedan men då var det inte så många aktiva så jag kom av mig lite. Men nu är det ju massor som ansluter och hejja vad roligt det är, vilken grej idag med leo-inläggen t.ex ;)

    Kram!
    http://web.stagram.com/n/annixen/

    SvaraRadera
  3. Nej har inte kommit dit än... men det låter ju som om man borde hoppa på!
    Kram och ha en fin midsommar!!
    Jannike

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hmm... konstigt det blev... skrev en kommentar men råkade radera den.

    Det enda jag ville skriva var så enkelt som att Instagram is the shit! Sååå kul! Men det var visst svårare än jag trodde att få det att stå. Får se om denna kommentar får vara kvar då... :-)

    SvaraRadera
  6. Ja, jag älskar instagram. Genialiskt! Med så mycket inspiration och så lätt som du skriver... nästan så man glömmer bort bloggen för det är så enkelt och inspirerande! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Exakt som du skriver, mycket roligare än Facebook! Blir nog sommarens fluga, känns som det bubblar på bra nu. Jag är ny men rätt biten;-) Jag heter Vardagssnygg även där.

    Kram Lina

    SvaraRadera
  8. Jag brukar vara snabb att testa sånt här men icke detta ännu. Börjar känna att jag ligger lite efter :) Får nog ta mig i kragen och starta ett konto. Tack!!

    SvaraRadera