lördag 23 juni 2012

Mera washi


Hej, jag heter Anna och är missbrukare. Washi-knarkare. Helt plötsligt känns det omöjligt att slå in ett paket utan att tejpa, göra ett kort utan att tejpa etc. Vi tejpar hej-vilt. I går tejpade Ester sönder vårt köksbord. En stor flaga lossnade. Tror ni att jag ångrade att hon inte fick leka med min snygg-tejp? Då hade olyckan aldrig varit framme. Nä-då, jag gav henne den vanliga tejpen, för hon tejpar ju flera meter i taget. Med washi lossnar det inte stora bitar av köksbord. Minsann. 


Midsommarpaketen fick flaggspel i orange och lila. Långt ifrån det maritima tema jag först tänkte, men ack så passande med färgen på innehållet.

Snyggpåsar (som den här orangea) för mjuka paket (som i princip är omöjligt att slå in snyggt) finns på Åhléns presentavdelning.

8 kommentarer:

  1. Inget fel på det missbruket. Inget alls skulle jag säga. Förnekare som jag är.... :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Ett helt okej missbruk om du frågar mig :) Trist dock med bordet...

    Hoppas du får en fortsatt trevlig midsommarhelg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Wow, vad fina paketen blev! :)

    SvaraRadera
  4. Finaste paketen! Och innehållet - I love it!

    SvaraRadera
  5. :D Bredaste leendet hittills ikväll.

    SvaraRadera
  6. Bästa missbruket, Anna! Och tjena så snyggt!

    SvaraRadera
  7. Tack för tips om påsarna på Åhlens, toppen! Jag använde också lite washi-tejp häromdagen till några paket. Men första gången för mig. Kanske blir jag ockås missbrukare ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Panduro har 3-pack för 33 kr. Bara ett litet tips så kanske dottern kan få några egna eller du några fler ;)

    SvaraRadera