fredag 22 oktober 2010

Jag kommer att sakna dig!


(Bilder tagna av mig 2008 för ORDNING&REDA)

Omstart. Idag jobbar jag min sista dag på det här fantastiska företaget. Vi har jobbat så hårt, gjort så mycket roligt, varit så kreativa, testat så många nya lyckosamma vägar. Det känns lite vemodigt. Men allt har ett slut och allt har en mening.

Nu ser jag istället med spänning fram emot att sätta tänder i nya uppgifter, nya projekt och nya smarriga produkter. Men först en veckas vila och omstart. Radera hårddisken och dra in mycket ny, frisk luft i lugnorna. Djupa andetag. Ett. Två.

Raderat inkorgen - check.
Ändrat mobilsvar - check.
Out of office - check.


Hejdå kära skrivbord. Jag kommer att sakna dig!

2 kommentarer:

  1. Wow, spännande Anna !!
    Nu blev man ju inte så liiite nyfiken ;)
    Förstår att det känns både ock
    men alltid så coolt att ge sig i kast med nya utmaningar.

    Grattis till nytt jobb och ha en härlig helg
    och ledig vecka!!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Spännande tider med andra ord. Jag gillar din blogg och det skall bli skoj att läsa om kommande utmaningar. Ha en fin helg!

    SvaraRadera