tisdag 12 oktober 2010

Tisdagstema: SOVRUM


När min svägerska såg mina lampskärmar utbrast hon; ”Är det Laura Ashley?” Generat (men ändå lite stolt) skruvade jag på mig; Nej, min vän - det är Clas Ohlson.

...

Jo, det här ser ju rätt behagligt och sovvänligt ut. Det är lite som ljuv musik som mjukt vaggar en till sömns men så helt plötsligt ...shhhs... rasslar det till i högtalarna… ehh… harkel, harkel… Ivar 37. Trea. Sjua. Men vänta nu, vad är det där för högar?! Det stör min harmoni, enormt. Men gör mig förmodligen mänsklig, och ganska vanlig. För vem orkar ha visningsfint i precis alla hörn?

101 idéer för julen. Detta är sann lycka samlat i ett härligt tjock nummer!

Idéer för sovrum hittar ni i Fabriken.
Ciao!

9 kommentarer:

  1. HA HA, nej det har man oftast inte har fint i alla hörn. Jag försöker bädda så ofta jag orkar. Men ibland är det skönt att inte göra det ;)) LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Den rosa spetskudden var bland det mest ljuvliga jag sett!!

    Och gissa om jag längtar hem nu när du visar att 101 idéer har kommit! Det borde betyda att den ligger på hallgolvet och väntar på mig med! :-)

    SvaraRadera
  3. Eller hur? Visst är det väl så hos dom flesta.. Vi har våra små stökiga högar. Edit mig själv: övriga familjen har väldigt många stökiga högar som den här mamman försöker blunda för!
    /perlan

    SvaraRadera
  4. Hihi Clas Ohlsson eller Laura A huvudsaken är att man gillar dem :)
    Fniss..kan se mig den där torgkillen framför mig när du kom farandes efter julstjärnorna....
    Kram och ha en fin dag med eller uten julstjärnor

    SvaraRadera
  5. Är inte Clas Ohlson Laura A:s leverantör?
    ;)

    Vackert höru du! :):):)

    Kram, Annaleena

    SvaraRadera
  6. Fint Anna!
    Kram Sofia

    Psst! Jag skrattade nyss till din ursköna kommentar hos Weronica =)) Du är kul =))

    SvaraRadera
  7. Superhärliga bilder! Verkligen fint. Självklart har man stökiga hörn. Själv fick jag ta fram både dammvippan och dammsugaren innan jag kunde fotografera!

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  8. 101 idéer för julen, Tack för det tipset!, kan behövas :)

    SvaraRadera