fredag 15 mars 2013

Vår i sinnet, 15 minus i minnet


Mars är ju en lurig månad. 15 mars, minus 15. Vad hände med årets första vårmånad? Utvisning! 
Jag boostar med vårfärg och drömmer om New York.



Handkrämen från Erb som jag inte lyckats hitta i Sverige. Någon kanske vet? Jag fick ett tips angående mitt Victoria Secret-inlägg. Man kan visst köpa dessa produkter på hemmaplan. Här. Tips-tack till Maria!   


Och så den senaste presenten till mig själv. Elefanter på brickan - hur fin som helst. Man kan visst inte få för många elefanter i hemmet. Absolut omöjligt. Fortsätter färgterapin med finaste hörlurarna (och väldigt bra kvalitet!!) från Urbanears, present från presentkungen aka den äkta maken.  


Bästa färgen. Tart deco. Tyvärr tycker jag att Essies lack inte håller måttet, men färgerna är alltid de absolut finaste. Jag kör underlack, två lager och överlack - det tar tid - helt utan pay back. Tummen ner. Tyvärr!


Fredag. Fika. Finbesök. Alla goda ting är tre. Dessutom matchande paket. Oslagbart. Två fina vänner kända från bloggvärlden :) (och som redan hunnit få till värsta sammanfattningen av dagen) fick smaka på fluff (recept kommer)och trettiotvå liter kaffe. Bild från instagram@annasylvan


Mer färgfrossa, i 'tangerine - coral - peach', min färgmapp på Pinterest

Önskar er alla en fantastisk fredagskväll! 

11 kommentarer:

  1. Älsk på inlägget! Ni verkar ha haft det himla trevligt i dag. Härligt! Fin helg!

    SvaraRadera
  2. Men åh... nej... jag som spanade på dina ljuuuvliga naglar på Instagram idag. Hade mycket hellre kommit in här och sett att färgen kom från Loreal eller nåt. Inte Essie, som intejag heller är värst imponerad av. Framför allt så imponerar inte priset, i jämförelse med många andra märken.

    Ja ja... inlägget i sig får i alla fall toppoäng. Älskar dina dom här inläggen!

    SvaraRadera
  3. Håller med, tycker inte heller att Essie sitter speciellt bra tyvärr. Snopet!
    Fin helg du fina!

    SvaraRadera
  4. Åå, jag håller inte med om Essie. Använder varken under-eller överlack, men väl två lager Essie. Sitter som berget. Har oxå sett att VS finns på Nordic feel men håller med. Inte lika roligt och exklusivt längre...
    Däremot så tillhör inte Marc by Marc väskor och tillbehör under kategorin tråkigt, fast att man kan köpa dem på massa ställen in Sweden :) Känns alltid lika lyxigt och exklusivt att äga :)
    Fina färger, älskar hörlurarna. De enda som funkar för mina öron utan att ömma.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. vackert collage...och ha en riktigt fin helg !

    Kram

    Pernilla

    SvaraRadera
  6. Åh jag älskar de där färgerna, sååå härligt kollage!!! :)

    SvaraRadera
  7. Hurra för färgterapi! Här blev man minsann glad. Jag började för några veckor sen och visst blir man så mycket lyckligare med lite färg igen? :)

    SvaraRadera
  8. Underbart inspirerande inlägg! Härligt maffigt halsband, var hittar man det.....? Undrar pernilla i gbg

    SvaraRadera
  9. Vilket inspirationskollage - galet härligt med färg! :) Snygga hörlurar, sådana skulle man tveklöst ha. Synd på lacket! Kram och fortsatt trevlig helg...

    SvaraRadera
  10. Underbar inspiration och din nya bricka - fullkomligt älskar!
    Njut av söndagen!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken färgklick när det precis börjar snöa utanför fönstret. Men bilderna värmde mycket :) Vi får helt enkelt tro och hoppas att april blir än sommarmånad - som kompensation liksom.

    SvaraRadera