söndag 13 november 2011

11.11.13



Fars Dag. Mycket roligare efter att man själv fått barn. Firandet har förvandlats till någon som liknar en födelsedagsmorgon, underbart för mig som älskar att fira! Vi (Ester i samråd med mig) slog till på något så oväntat som Zlatans bok. Jag slår vad om att min man inte är den enda som fick den boken i morse!? Knappast en unik gåva, men mycket uppskattad. Årets bästa lansering sålde givetvis helt slut redan första dagen, men jag hade så klart förhandsbeställt mitt ex på Adlibris.

Min egen far får en mycket smart resepryl, men eftersom har befinner just på resande fot kommer presenten i efterhand.

Till allas lycka bestod vår frukost av amerikanska pannkakor. I morse fuskade jag med färdigmix, men annars är det plättlätt att sno ihop sin egen smet.

Hurra för alla sköna farsor idag! Hoppa att ni blir firande ordentligt.

4 kommentarer:

  1. Mums va det ser gott ut! =) Ha en fin dag! Kram Mita

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott det ser ut. är dom svåra att göra dom där pannkakorna?

    SvaraRadera
  3. Jösses, vad smarrigt det där såg ut! En sån frukost kanska man ska slå till på nästa helg.

    SvaraRadera
  4. Mums fillibaba! Min frukostfavorit. Och visst är det kul att få fler tillfällen att fira och kul nu när man har barn som börjar fatta innerbörden i det hela.

    Kul att du är med och tävlar och tusan att jag inte fick höra din sminkmiss... Jag ändrade om i frågan i morse när jag såg att inte en enda hade svarat på tävlingen efter en hel dag och gjorde den betydligt enklare. Men tråkigare :)

    Kram.

    SvaraRadera