onsdag 2 november 2011

Produktutveckling när den är som bäst



Min värld är perfekt när rött övergår till rosa, när man bara kan sätta höst istället för jul framför blomman. Ja, tänk så trevligt. Jag som alltid föredragit rosa framför rött.

It's my lucky day!

Idag har jag dessutom höstlov. En enstaka dag, men herre gud, det är tusen gånger bättre än ingen dag. Så jag ska försöka städa hemmet, tvätta lite, plocka äpplen från trädet och göra mos, pyssla, göra någon trevlig utflykt med Ester, baka, köpa present och göra värsta snyggaste paketet, träffa världens bästa kompis för fika och lite annat smått och gott.

Så nu måste jag skynda lite så att jag hinner med mitt höstlov.

9 kommentarer:

  1. Det är så snyggt med rosa julstjärnor! Jag vill verkligen ha en sån hemma. Så skönt med höstlov!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Diger lista för dagen, men glöm inte att njuta också!
    Kram Cecilia m en matsked grejer

    SvaraRadera
  3. Vadå, har jag missat att vi ska fika? =) Ha en mysig dag! Kramar från en annan ledig

    SvaraRadera
  4. Ja, höststjärnor är väldigt fina. Hur långt har du kommit med din to do lista....
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin höststjärna!! Det blir nästa inköp här! Tack för tipset! Kram M

    SvaraRadera
  6. Låter som en härlig höstlovsdag! Och den julblomman blir ju given i år, håller med dig, mycket finare än de röda.
    Katarina

    SvaraRadera
  7. Visste inte att dom fanns i rosa, vad vackert.

    SvaraRadera
  8. Hej! De rosa är så fina. Jag ska köpa till första advent...de kommer passa perfekt till mina rosablommiga bokstäver:) tack för fina orden om det jag sytt under påslakanutmaningen.Kram kram

    SvaraRadera
  9. Det lät som en busy ledig dag :) Hoppas den blev lyckad!

    Sv: Självklart ska du återkomma om det är nåt du inte fattar!

    SvaraRadera