onsdag 16 november 2011

Guld, typ


Sista jackan för i år. Jag lovar. Eller kanske. Eller skit samma. Just nu är det precis lika kul att handla barnkläder som att fylla på mig egen garderob. Det mest oväntade har hänt. Uppriktigheten är slående. Precis lika kul. Starka ord. Så den här jackan dök upp på en galge påMini Rodinis outlet och yes, jag var sopad av vägen. Igen. En guldfärgade jacka, typ. En snyggjacka till.

Mini Rodinis Facebooksida finns så mycket inspiration att du drunknar, om ni som jag diggar deras stil. Till exempel sneak peak på SS12 och man blir som vanligt lcykalig över deras bild-/modellval.


För att inte tala om den här tidningen, 335 sidor ren och skär lycka! Babiekins Magazine No 7 kan man (rättelse; måste man) bläddra i här. Hur i allsin dar har jag kunnat missa det här? Sen kan man ju gilla på Facebook och/eller läsa deras blogg. Man behöver alltså inte fundera på hur tiden ska gå. Det finns att göra...

7 kommentarer:

  1. Hej! Riktigt snygg. Ska till stockholm i helgen men kommer nog inte hinna ut. Surt.

    Nästa kollektion ser fantastisk ut. Kram

    SvaraRadera
  2. Alla lider vi nog av någon form av missbruk, men jag kan trösta dig med att det finns nog betydligt värre missbruk att lida av än jackmissbruk... :-)

    SvaraRadera
  3. Minirodini är tokbra! Fina fina kläder o ofta med en skön tvist, o jackor kan man aldrig ha för många av : )
    Malin

    SvaraRadera
  4. Underbar tidning. Gillar verkligen deras lekfullhet i fotograferingen/stylingen. Tack för tipset, jag hade säkert missat den annars.

    Finfin jacka!!!

    SvaraRadera
  5. Ok, jag säger det igen...du mååååste ta mig dit.
    Ps.
    lustigt hur lika vi reagerade på leoassietterna ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad rolig du är. jag är precis lika fast när det kommer till mössor, haha min man brukar påpeka att våra barn bara har ett huvud var. Fast sen skakar han på huduvet och ler bara.

    Den där sista klänningen på bilden var vara to die for...

    SvaraRadera