tisdag 1 november 2011

Rapport från en högst ovanlig date


Min date med Robert Pattinson var precis var man kunde tänka sig - skrikig, hysterisk och fruktansvärt kul! Ingen vanligt bio-middag-drink liksom. Flickor (vissa i förvånansvärt hög ålder) skrek i kapp med varandra, några enstaka svimningsanfall och en del rödgråtna ögon. Jag kände mig som en tant med fingrarna i öronen. Ljudet var outhärdligt.

Vi fick se klipp från filmen man tidigare inte fått se. Och med man menar jag så klart vi i normala beundrar-skalan, för hard-core-fansen hade givetvis luskat fram allt som gick att spåra.

Intervjun med Ashley Green och Robert Pattinson hade jag sett fram emot, speciellt eftersom coola Sissi Wallin stod för frågestunden. Bara en liten detalj. Man hörde ingenting. Absolut ingenting. Så fort någon av stjärnorna öppnade munnen hördes bara ett mastodontigt tonårs-iiii:ande.

Slutsats; jag har blivit gammal och trivs bättre på lite lugnare dater…

Hur som var det gigantiskt roligt och fredagsrundan gick sedan via Urban Deli, Ljunggrens och till slut fick vi bord på härliga Rival. Slutat gott allting gott.

Tack igen fina K.

2 kommentarer:

  1. Haha! Det är såna där tillfällen som verkligen får en att vakna upp och känna att man blivit lite äldre. Typ som jag satt på tunnelbanan igår och förfasade mig över att tjejerna hade så korta kjolar och bara ben. "Båda kallt och opassande" tänkt jag. :-)

    SvaraRadera
  2. På allvar hade jag svårt att höra vad T sa när jag kom hem. Såg bara hur läpparna rörde sig men inget ljud kom ut. Herrejisses vilken sjuk ljudnivå det var!

    SvaraRadera