fredag 11 november 2011

Miss Voon



Men hörrönini, tack för alla tvåltips! Nu ska jag genast hem och tvätta händerna om och om igen så att all favorittvål tar slut och lämnar lucka för nya köpbeslut.

Holländska Rituals har öppnat sin andra butik i Sverige i Sturegallerian och har ett intressant utbud av doftljus, tvål, smink, doftpinnar (!?) och krämer. I går slog jag till på deras mineralrouge efter att ha tröttnat på att ha sminkväskan missfärgad av löspuder som rymt från sin ask! Tänkte att färgen On Fire skulle lysa upp i vintermörkret.

Medan vi ändå befinner oss i Stockholm kan jag verkligen rekommendera en småätarmiddag hos Miss Voon. Ett av Melker Anderssons senaste restauranger som verkligen lever upp till internationell standard, inte minst om man frågar Miss Smaklök. Dessutom är självaste Miss Voon aka min fd granne inte bara en fantastiska person utan även restaurangchef.

3 kommentarer:

  1. Åååh vad roligt att få en bra recension från Miss Voon. Har en kollega som var där som blev så besviken på servicen så hon sa att vi aldrig skulle gå dit. Jag som ääälskar småätarmiddagar - vilket bra ord!

    Ha en fin fin helg!

    Kram!
    a.

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för tipset. Ska till Stockholm nästa helg...

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  3. Var där ikväll för första gången. Outstanding! Kanonfin mat och suverän service..!!!

    SvaraRadera