lördag 19 november 2011

Ett Foto i Timmen

Okej, EFiT (ett foto i timmen) har alltid lockat. Visst är det kul i praktiken, men i verkligheten är ett foto i timmen väldigt många bilder... om man inte tar lång sovmorgon (omöjligt i mitt fall), sover middag (dito) och går och lägger sig extremt tidigt (trist). Så det började bra. Hej och hå! Nu kör vi.









Frukost på IKEA. Längta efter man/pappa som är i Singapore. Höstmys (lyktor) och vårkänslor (Converse). Julpynt, pepparkaksbak och dekoration. Det enastående p-huset får ni se en annan gång. Ja, för det var typ då (och efter jag bränt mig på det supervarma sockret och svurit jättehögt inför en storögd Ester) som ett foto i timmen tog slut. Förr hade man kunnat skylla på filmrullen...

Det är så roligt att ta kort med min iPhone nu när jag fått en sån där fin 4:a. Kameran är ju en helt annan femma. Tack honey!

9 kommentarer:

  1. Vad rolig du är:)! Ett foto i timmen, vilken skön idé! Härliga bilder.

    Åhh vad jag gillar dressen från H&M som det står love på i inlägget innan. Har du köpt den nyss tro? en sådan skulle jag vilja ha till min minsting också.

    Ha en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Åh vilket mysigt inlägg! Påminner mig att jag ska ta mig till Ikea....snart. Btw, har Ikea så fina frukostar

    SvaraRadera
  3. Ja så fina bilder! Kul att dokumentera en dag på det viset, det händer en hel del ändå när man ser på det såhär. Ska definitivt prova nångång.

    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Kul ide och fina bilder! Gillar också Krickelins variant att sammanfatta veckan i bilder - lite enklare i alla fall!

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar idé med ett foto i timmen. Det måste jag "planka" någon gång! Fina bilder. Som vanligt!

    Du, jag får lärkkvistar skickade till mig nu via läsare Cia i Skåne. Så himla snällt! Om det kommer mycket kan du kanske ta lite? :OP

    Videkvistar har jag köpt på torget utanför vår Ica Maxi (BEA) här i Enskedet.

    SvaraRadera
  6. Nice try! Har oxå kört detta några gånger och en timme går fort! Vad fina pepparkaorna är, helt a a la Anna och härliga bilder som alltd.
    Stor kram

    SvaraRadera