onsdag 18 januari 2012

Hej pippi-fågel, vill du flytta in?


Ferm Living tillhör favoriterna. Verkligen. Skulle gärna bjuda in dessa småfåglar i det nya barnrummet.


Och ja till kuddarna, och de där låd-hyllorna. Yes please! Det är någonting med färgerna och jag faller handlöst. In love.


Jag köpte dessa vykort från Darling Clementine som gör fantastiska grejer, speciellt för en hard-core-paper-lover som jag. Det känns som en bra start. För arbetsrummet som ska bli barnrum. S å s m å n i n g o m. Hello Mr Frank Fox, Aristo Katt & Elle Elephant!

6 kommentarer:

  1. Ja så mycket fint. verkligen!

    SvaraRadera
  2. Ja, fåglarna är ju hur fina som helst. Gillar att dom är barnaktiga utan att vara för barnaktiga. Du fattar vad jag menar va?! :-)

    Och tack för skåltipset. Det får helt enkelt bli en tut förbi Östermalmstorg snart!

    SvaraRadera
  3. Hard core paper lover... ha ha, det ska jag lägga på minnet!

    SvaraRadera
  4. Jättefint!!
    Har problem m att kommentera på din blogg...
    Vill ju meddela att vi har Swedish Grace i färgen ice (grå). Fick massa porslin vid bröllopet! Å fick tag på de sista små kaffekopparna m fat från det utgående sortimentet, sååå söta! Superfint å kombinera m t ex det rosa oxå :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Hej Anna! Vill tipsa dig om att lännamöbler.se just nu har 15% rabatt på kuddarna med samma motiv som vykorten. Kram kram Daniela

    SvaraRadera