tisdag 3 januari 2012

Tjugohundraelva; Q3


En lång och härlig semester som börjar redan i juli. Vi åker Sverige runt från Norrtälje till Grästorp, men även en sväng till vackra Spanien.


I augusti får jag det ärofyllda (och nervösa) uppdraget att fotografera vänners vackra bröllop. Ett sagolikt bröllop med en oförtjänt bakfylla som efter fyra dagar av total oförståelse visar sig vara en helt vanlig (om än väldigt illamående) graviditet. Jag är så klart överlycklig (och tacksam) men hamnar i limbo hela hösten.


Tack och lov att det finns pannkakstårtor och en man som kan göra sådana. Årliga kräftskivan får ett nytt inslag.


I september plockar vi äpplen från träden och jag bakar och bakar och bakar.


I september hinner vi också med ett västkustbröllop med vackraste klippvigseln någonsin. Jag vet inte om all hormon i kroppen gjorde mig extra gråtmild, men jag har aldrig gråtit så mycket på en vigsel - ....and I'm a major weeper! (citat från min favoritfilm, vilken? går kl 20 i kväll - missa inte!)

Orkar ni mera? Vi har ju Q4 kvar...

Måste tipsa om House Doctors katalog 2012. Love it!

2 kommentarer:

  1. Så roligt att läsa om ditt år! Och så otroligt fina bilder. Det blir alldeles extra sådär när man sätter ihop bilder och man får se fler. Kanske borde man göra mer kollage och blanda bilderna?

    Jag kunde inte låta bli att le åt att du trodde att du var bakis innan du förstod att du var gravid. Så var det för mig också. Inget stämde och jag trodde att jag höll på att utveckla en smärre deprission för jag grät konstant några dagar åt alla möjliga konstiga saker.

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina hälsning hos mig idag!
    Vilka härliga återblickar du gjort på 2011, jag har ögnat igenom dem alla nu.. Jag insåg också att jag besöker din blogg alldeles för sällan, den är ju super! Så ändring på det. Jag lägger nu till dig i min bloglovin-lista ;)

    SvaraRadera