onsdag 4 januari 2012

Man måste välja sin rekvisita




Idag har jag varit på heldagsfotografering. Bland det roligaste som finns. Och det fina i kråksången är att jag får välja rekvisita. Mums. Det var glass, rosa och mintgrönt strössel, flotta rån och macarons. Det var givetvis en massa andra saker också och nästan allt i härliga pastellfärger.

Dessvärre tycker mitt ryggslut att dessa dagar är en mardröm och har nu sagt upp sig helt från alla framtida uppdrag. Vi får se hur det går. Resten är kroppen är tämligen övertygad att det kommer fler heldagsfotograferingar inom kort. Vi får helt enkelt snacka ihop oss, jag och min lilla kropp.

4 kommentarer:

  1. Åhå, anar pastellplåtning. Härligt :)

    SvaraRadera
  2. De kan bli långa de där plåtningarna, bra att ha något att äta ;)

    Jag köpte ny kalender från er (med trädet) i grönt, sen såg jag annonsen med guld varianten. Ångrade mig och gick sedan och köpte den också, så nu har jag två varav den gröna får ligga i skåpet på jobbet...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ta hand om ryggen - och absolut fint val av rekvisita! :-)

    SvaraRadera
  4. Anna min vän - jag är så oerhört imponerad över din kreativitet! Kram Karin E.

    SvaraRadera