fredag 20 januari 2012

I dag = Formex

Bild: Jennie Kumlin

Idag bär det av till Formex. Vad passar bättre än att visa lite bilder från pastell-fotograferingen? Som framsidan av Formex-katalogen, pasteller. Hoppas innerligt att mässan kommer inspirera mig lite mer än tidigare år då jag varit aningen besviken. Jag tycker alltid att föredragen ger mest, idag har jag bokat in mig på hela fem stycken.
Inspirationsbild från Formex via Weronica.


En av de tre färgerna ur årets trendkollektion 2012, vintage mint, hos Bookbinders Design fotograferade av duktiga Jennie Kumlin. Tyvärr får man inte njuta så mycket av nuet utan genast blicka vidare. Nästa vecka ska vi redan spika de tre färgerna för 2013... Hoppas som sagt att Formex ger mycket inspiration.

2 kommentarer:

  1. ja, alltid ska man ligga ett år i förväg. Vi har planerat och strukturerat så länge för 2012 på jobbet så jag är ju alldeles trött på året nu innan ens januari är slut. :)

    Hoppas på massa inspirerande bilder från Formex sen!

    SvaraRadera