lördag 28 januari 2012

Saker som gör mig lite extra glad just nu





Mina underbara ringar i roséguld, även detta en present från min ljuvliga man med mycket god smyckessmak (minns ni armbandet?). Min nya morgonrock (köpt på rean för 79 kronor - galet!!) det visade sig att jag visst kunde ha på mig morgonrock utan att se ut som en inspärrad. Och mina filtar som min duktiga kompis L8 har stickat. Dessa konstverk. Älskar dem alla som de vore mina egna små bebisar. Mitt doftljus (eh.. inte mitt, vårt) så till den milda glad att jag redan eldat upp alla 50 timmars brinntid. Hur är det möjligt?

Ja, det var det. Lite saker som jag gillar bara.

5 kommentarer:

  1. Gillart i massor! Och roséguld, så fint! Har en ring i roséguld från Edblads och den används flitigt.

    Ska snart bege oss bort på middag i era hemtrakter, vad blir det västerut? Eller söder? Hm, nja har lite svårt för det där med väderstreck ;)

    SvaraRadera
  2. Han kan han :). Och vilka fina bilder du tar - jag är såååå avundsjuk. Kram

    SvaraRadera
  3. Nu är jag nyfiken på hela morgonrocken! Är lite besatt av detta plagg :) fråga mig inte varför men man kan aldrig ha för många!

    Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. älskar ringarna. älskar! rosé. oh! vackert.
    (var kommer de ifrån?)

    jag sa det ju till dig: voluspa blir man beroende av!!!

    SvaraRadera