torsdag 5 januari 2012

Tjugohundraelva; Q4


Mycket rostat bröd, smoothie, knäcke, dipp och längtar massor efter min Gudsons mysiga tår och smittande skratt i oktober.


November, denna julförberedelsernas månad. Lika härligt varje år! Ett mirakel sker och mitt illamående försvinner en måndag i vecka 19. Halleluja moment. Jag får tillbaka livet, kraften och energin.


December med jul i fjällen, ledighet och en helt underbar nyår. Magiskt bra. Så gott slut och nu jäklar tar vi tag i nästa kapitel. Jag är redo.

Så tack för att ni bidragit till mitt härliga 2011 - alla på sitt lilla vis. Virtuellt och i verkliga livet. Självklart går saker upp och ner i livet, men kring den här bloggen har allting varit så enormt positivt - gett mig massvis med energi. Folk frågar ofta hur jag hinner och varför jag prioriterar detta. Ja, what can I say. Kanske är det för att det är kravlöst och mitt egna kryp-in. Bara mitt.

Jag hoppas innerligt att ni är med mig 2012.

3 kommentarer:

  1. mitt nyårslöfte är att gå in och kommentera i din blogg mer. Läser den ju varje dag och suktar efter mer mer mer inlägg :). Det blir liksom som en present varje gång det dyker upp. Kram kram Karin E.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder - och tjocka bebisfötter kan jag aldrig se mig leds på! :-)

    SvaraRadera
  3. Vi är med dig! God fortsättning på 2012!

    Kram Linda

    SvaraRadera