torsdag 19 januari 2012

I redigeringshimlen är allt tillåtet



Mitt absoluta favoritfoto just nu. Lätt photoshopmissbruk och en hög dos av förvirring i redigeringshimlen. Men ändå, jag får dubbelt upp av mina finaste och käraste. Dubbel dos, dubbel lycka.

Och så en tredje i magen. Ja, alltså jag har ju inte haft mannen i magen, men en tredje familjemedlem. Kändes nästan som om mitt hjärta skulle gå i tu i går när jag (extra känslig) insåg att jag ska få en till. Att vår lilla familj ska utökas men en helt unik person till. Mitt intellekt fattar att jag kommer tycka om den nya bebisen på samma sätt som jag avgudar Ester, men någon stans kan jag ändå inte tro att det är möjligt. Finns det så mycket kärlek? Jag man verkligen gilla obegränsat?

Jag låter mig bli övertygad. I april. Längtar.

15 kommentarer:

  1. Lämnar ett tassavtryck när jag kikar förbi lite och läser.
    Hoppas du får en fortsatt bra dag!

    ------------------

    ..::Fotobloggen om vikt och träning utan gym eller dieter::..

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte precis samma sak när vår Gusten låg i magen. Wow en till som ska anslutas och oj vad mycket kärlek det fanns till en till! Lika mycket. Jag börjar också längta till april nu, ska bli spännande! :)

    Tack gulle dig för länkingen nedan också!

    Kram!
    a.

    SvaraRadera
  3. Verkligen underbart foto!

    Och så där tänker jag med. Tycker nästan synd om bebisen i magen som alltid kommer att vara "tvåa". Men givetvis så blir nästa lika älskad - det är bara så overkligt att man skulle kunna känna så för mer än den man redan har. Som du skriver.

    Tänk så spännande det blir!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Åååååååh, varmaste grattis! Vad roligt! Idag är din blogg en riktig hjärtevärmare: Bebis o award till mig :) TACK!
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  5. Aha.........GRATTIS vad mysigt och roligt. Jo då tror att man har massa kärlek att ge. Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Underbart! Grattis grattis! Jag börjar bli sugen på en tredje:) lycka till med allt. Kram

    SvaraRadera
  7. Jag minns den känslan....hade den med!!!.
    Men tänk så mycket kärlek man kan ha.

    Bilden är underbar & jag förstår att den är en favorit.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild! Och vad fin Ester är, så söt! Vad roligt att våra familjer utökas i samma månad. Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Men åhhh så härligt!! Tro mig kärleken bara växer och växer hur många barn du än skaffar.

    SvaraRadera
  10. Åh men så fint. Förstår att du gillar det. :) Photoshop är farligt roligt och beroendeframkallande...

    Kram Karin

    SvaraRadera
  11. Åh vilken lycka! Du kommer att bli förvånad över hur mycket kärlek du har inom dig... denräcker till all dina fina barn, huuur många du än har glädjen att ta emot!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  12. Grattis grattis grattis! Vilken lycka att få en till familjemedlem!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  13. vet du anna. att jag var på riktigt orolig innan bosse koma - att det inte skulle funka denna gången; att älska nå´n så mycket.
    men oj vad jag älskar dem båda lika mycket. för olika saker. för deras personligheter. och mest av allt så älskar jag dem tillsammans. brorsorna liksom.
    så spännande det ni har framför er. så mycket känslor. vackra.

    och så bra att du vilar dig. det kommer behövas. MEN jag måste säga att två barn är inte jobbigare än ett. alla sa det innan busen kom. "jamen ett barn är ju ingenting; vänta tills ni har två!" jamen det var ju VERKLIGEN INTE sant. alls.
    det är bara mer pussel. men bara roligt. {och så blir man kanske lite trött *ler*}

    skippa den där photochallangen - och vila på du! och njut av tid med din fina fina ester. så sööööt!

    SvaraRadera
  14. Älskar bilden och blir inspirerad att fota min lilla familj (om det går att fota mer...). Har förresten införskaffat ett 55-250 mm-objektiv. Superkul! Love u! Var är mitt brev/mail? =) Puss

    SvaraRadera
  15. Hihi, vilken häftig bild! /Jennifer

    SvaraRadera