onsdag 2 mars 2011

Natti-natti



Hmm... bildredigering tar sin lilla tid. Tusen sorters garn. Och photo shop ger skavsår i ögonen. Men sen har jag ju också spenderat lite för lång tid och beundra alla klänningar från Oscarsgalan. Jag har inte riktigt hunnit med det, så nu tar jag i kapp. Jag tyckte inte alls att Gwyneth var så fin i år. Det brukar hon, men här gick hon bet.
Cate Blanchett är alltid splendid - overkligt sagolik! Men vackrast av alla var ändå Florence Walch i klädd Valentino. My God, jag vill färga håret och bära gult. För. Resten. Av. Mitt. Liv.

God natt.

5 kommentarer:

  1. Men du... no gslog det mig plötsligt att jag har ju glömt Oscarsklänningarna totalt! Så tack för länken, jag ska spana på dom senare idag.

    SvaraRadera
  2. kom på att jag glömde svara om klistret :-) jag använde ett syrafrit limstift för papper från Panduro. Just nu sitter det bra men vet inte hur hållbart det kommer vara i längden

    Är nog på tiden att jag spanar in oscarsklänningarna :-)

    SvaraRadera
  3. Har bara sett en bråkdel... men de är alltid kul att titta på!

    :)

    SvaraRadera
  4. En samlingskommentar med lite te i kroppen. Jag har läst, men länge sedan jag skrev något. Bara glad att få ta del av det du skriver. För jag gillar det - mycket!

    SvaraRadera
  5. Ja vid photoshop kan man verkligen fastna - det har gett mig många mörka ringar under ögonen dagen efter... Och det där röda håret - har varit så sugen många gånger men aldrig vågat. Ska till frissan två timmar så nu blev jag lite sugen igen :)
    Kramar.

    SvaraRadera