torsdag 14 juni 2012

Kul med kulor



Den här roliga ljusmanchetten fick vi av min fina vän som besökte mig i helgen. Tänk att jag missat den. Visst är den fin, skojig och annorlunda? Jag fick färgglada kulor med för att hon tyckte att "vi mycket väl kunde ha lite färg också" ;) men man kan ju hänga på vad som helst och det är det som gör den så kul. På jul kan man ha röda kulor, man kan knyta rosetter och man kan göra egna saker att hänga i vitlera.

Vad skulle ni hänga?

Den kommer från butiken Tinna i Göteborg som för övrigt är Västsveriges enda återförsäljare av Josef Frank och Svensk Tenn.

5 kommentarer:

  1. Verkligen KUL i dubbel bemärkelse! På jul skulle man ju kunna hänga på vad som helst. Små pepparkakor kanske? Eller minipolkagriskäppar? Till Tinna måste jag gå. Puss

    SvaraRadera
  2. Vilken söt!!! Ha en skön Fredag. Kram Elina

    SvaraRadera
  3. Fin! Skulle hänga i fina örhängen som man inte använder. Synd att de bara ska ligga i en låda liksom...

    SvaraRadera
  4. Tjusig! Jag skulle hänga dit godis. Eftersom jag inte äter det kan jag ju njuta av att titta på det tänker jag :)

    Fredagskram

    SvaraRadera