fredag 1 juni 2012

Vänskapsband, del 2


Om man annonserar del ett, skvallrar det om att det kommer en del två. Så här kommer det andra lilla vänskapsbandet. Mellan mig och min dotter. En mycket fascinerad liten tjej som får båda sova och duscha (!) med sitt nya armband. Och dessutom, likadan som mamma! Undrar just hur länge det är högstatus i att ha någonting som är likadant som mamma?!





Älskar just den här färgkombinationen. iPhone fodral från Society6, tjusigt tyg av svenska Linda Sjunnerson från Hus&Hem.uk och till sist, the queen of table settings, Martha Stewart.

Lite happy colours den här grådassiga dagen.
Önskar er en riktigt fin fredag!

11 kommentarer:

  1. Ett par år får du njuta i alla fall. Med att ha lika.

    Rosa gult och orange är så glassigt, då betyder inte det märkvärdigt utan verkligen glass.

    SvaraRadera
  2. Just vad som behövdes denna trista dag. Jag blev tusen gånger mer imponerad av dina färger än dagens blåa kollektion på Ikea! Det enda som kom med hem var en påse twist!

    SvaraRadera
  3. Åh så tjusigt! Härlig färgkombination! Jag knöt vänskapsband för många år sen, sist det var poppis, men har inte hakat på nu igen. Minns att det var kul och garn finns det mycket av så jag ska nog ge mig på det igen. Blir sugen av att se dina bilder!

    Så klart hon vill vara lik sin mamma. Man får njuta så länge det varar :)

    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Åh, tack för den härliga färginjektionen denna grå och blöta fredag. Fast bra sitta-inne-och knyta-väder är det ju. Man kanske skulle plocka fram sina nystan...
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Så fint så fint Anna! Du e så redig! Värsta pysslaren
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh ja! Orange, gult och rosa. Älskar färgkombon jag med. :) Faktiskt så min nya layout gjorde jag först i gult och rosa. Det får bli sen när jag tröttnat på det gröna som jag gör klart den.

    Så fint med vänskapsband. :) Vackra bilder denna tråkiga dag. Fy... vi ska stanna inomhus idag.

    SvaraRadera
  7. Så klart ni ska ha vänskapsband! Hade helt glömt bort de där, vet inte om jag minns hur man gjorde? Visa oss :)

    Njut av fredagskvällen!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Åh vilket fint inlägg! Jag skriver som Liselotte - glassiga färger. jag tänker på den där glassen där man kunde äta pinnen, vad hette den? Lolipopp? Så fint att ha lika samma, snart gör hon dem själv! Alva producerade en massa i höstas.

    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Oj, vad lustigt! Vi knöt vänskapsband här hemma hos oss idag och hela tiden tänkte jag att jag skulle leta inspiration hos andra bloggar. Och så hittar jag det här hos dig! Stort tack! Så fin färgkombination!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Ja det är sannerligen en härlig och somrig färgkombination! :) Fina vänskapsband.

    Ha en skön helg!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  11. SÅ.HIMLA.UNDERBART.
    HEJA ANNA!

    Vill du börja jobba hos mig ;))
    Stor kram och myshelgen.
    Ulrika

    SvaraRadera