torsdag 6 september 2012

Redo för 2013

Pressbild Bookbinders Design

Nästa vecka startar Bookbinders Design sin kalenderkampanj. År 2013. Det är september och redan ska vi fatta beslut om vilken färg vi vill ha i handväskan och på skrivbordet under hela 2013. Igår kom DR från Skistars i brevlådan; Hög tid att boka stuga till jul. Och Ving; dags att planera för en varm vinter i solen. Vad hände med här och nu? Carpe Diem?

Glöm det. Vill man ha en kalender i brons så är det dags att gå från ord till handling och redan nu kan man shoppa loss i webshopen.

Kalenders har en enfärgad insida i kontrastfärg, märkband i orange och dessutom har insidan fått ett lyft med ny typografi. Nytt & fräscht - 2013.

Pressbild Bookbinders Design

För mig står det mellan blå och brons i år. Vi får se. Det är ju tack och lov många blad kvar i min grå vävbok anno 12 innan vi får börja kludda 2013s tomma blad. 


Och tack för era tankar kring mina nya bågar - jag tog ett snabbt och ganska ogenomtänkt beslut och nu är mina nya brillor på väg. Spännande!!

4 kommentarer:

  1. Wow, brons alltså. Hur snyggt som helst! Ha en fin Torsdag. Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Snygga, jag hade valt den oranga jag. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Lutar också mot blå eller brons. Dock tror jag att det kommer sluta med en i brons till 2013. Känns fräsch och snygg :)

    SvaraRadera