söndag 9 september 2012

Söndagsbild #36


Det är så roligt att Fabriken, och söndagsbilden är igång igen. Inte minst för att jag får vara med och påverka nu. Tina och jag, som jag har träffar IRL. Jag bad henne ha en röd ros i mungipan så att jag skulle känna igen henne på tågstationen. Jag lovade kaninöron. Om vi hade kul? Yes. Om det var bättre än väntan. Yes.

Happy söndag och god frukost på er alla. Helgen är långt ifrån över.

Fler söndagsbilder hittar ni här.

Psst! Idag har Anita namnsdag - det ville jag att Harry skulle heta om han blev en tjej. Eller Flora. Eller Rut.

18 kommentarer:

  1. Oj, är Fabriken redan igång igen! Det hade jag missat helt. Visste ju att ni sågs i veckan men hade inte tänkt att ni skulle köra igång så kvickt. Å andra sidan... varför trodde jag inte det...? Du brukar ju inte va så seg direkt. :)

    Ja ja... fin bild! Häftigt med hjärtegulan.
    Jag får hänga på från nästa söndag för så fort bebisen behagar släppa tutten bär det av på släktfika.

    Ha en härlig söndag!

    PS. Bra tjejnamn du hade på G där. Speciellt Flora. Ett alldeles ypperligt namn. ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin söndagsbild med hjärtformat ägg och allt. Ha en skön dag! Kram.

    SvaraRadera
  3. Fint foto!

    Man kanske skulle ansöka om att bli medlem igen. Jag var inaktiv ett tag och kickades ut:)

    Ha en go söndag!

    SvaraRadera
  4. Cool bild! Rut är en av mina favoritnamn, nedröstat av gubben... Jag fick välja Ebba istället. Och gubben tyckte Agnes. Tur att det blev två då ;)

    Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  5. JAAAA va roligt att det är just du som är med och bossar runt lite ;-)

    SvaraRadera
  6. Så himla kul att det är igång igen!! Din bild känns verkligen som "söndag"!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Snyggt ägg du! Måste varit extra gott. Får ta o göra ett fabriksinlägg o fortsätta på miin ansökan. Kram!

    SvaraRadera
  8. Hihi, så kul det måste ha varit att träffas med en sådan start.
    Kan bara bli bra då.

    Ha en fin vecka. / Lissen

    SvaraRadera
  9. Anna. Hur funkar det nu? Är det bara att vara med i Fabriken, elller måste jag börja om min ansökan?
    För det skulle ju faktiskt vara jätte kul att få vara med ;)

    Kram, u.

    SvaraRadera
  10. Härlig söndag, och ja, helgen går alltid alldeles för fort.
    Kul med Fabriken, har aldrig riktigt fattat förut vad det är... men nu har jag läst på, och kanske kanske överväger jag att försöka bli med... =) Vi får se..
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  11. Tack:) Jag får helt enkelt satsa på det:) kram

    SvaraRadera
  12. Amen åh, är det igång igen! Missade denna dag då, men ska hänga på nästa söndag :-)

    SvaraRadera
  13. Åh, hjärta ägg. Hur fint och passande var inte det då. Vill gärna vara med på Fabriken nu när det är igång igen...kikar in på sidan och läser mer där. :) Hoppas söndagen varit fin! Kram Karin

    SvaraRadera
  14. Läst på nu och inser att jag först ska satsa på Fabrikens torsdagsteman, will do so. :) Kram!

    SvaraRadera
  15. Så roligt att det är igång igen. Jag missade denna, men är på så snart jag är på hemmaplan igen :)
    Kramar

    SvaraRadera
  16. Grattis till nya fabriksjobbet : Känner mig helt ringrostig som bloggare nu efter sommaren och försöker komma tillbaka på allvar till bloggande och bloggläsande, så en ny kick i form av fabriksarbete kanske vore nåt för mig...?!

    SvaraRadera
  17. Så kul att fabriken är igång igen, nu har jag chansen att få vara med kanske:) Ska vara med i era veckoteman!

    Hoppas att du har en fin måndag!

    SvaraRadera
  18. Grattis till dig! Så roligt projekt. Kram

    SvaraRadera