lördag 8 september 2012

Så nu sitter jag och ler



Bildkälla: Miss Etoile

En sak är säker. Papper och pasteller gör mig alltid glad. Fint papper alltså. Som dessa nya pom-poms från Miss Etoile. Ja, jösses så bedårande. Jag vill beställa allihopa och fylla taket med krokar. Sen kan vi kalasa hela veckan lång. Och titta på granarna, de måste väl ändå vara himmelriket för alla som ska styla jul?

Just när jag så starkt kände att den här lördagen blev alldeles fel. Mina macarons blev helt katastrofala och grovkornigt hagel ihop med nymålad förrådsdörr funkar sådär. Då kom världens finaste nyhetsbrev från Inreda. Med massa papper och pasteller. Dagen fick plötsligt en vändning.

Så nu sitter jag och ler. Och klickar. Klick-klick, klick-klick...

5 kommentarer:

  1. Underbart!

    Och åhh vad jag längtar tills ni drar igång Fabriken igen, jag tror ni kommer att göra det grymt bra!!

    Ha en fin fin söndag!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Helt underbara bilder!!!

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiskt underbart. Älskar det! Alltihopa!

    Ha en fortsatt kanonhelg!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej hej!! Jag har aldrig sådana cupcakes. Supersöta!

    SvaraRadera
  5. Hej hej!! Jag har aldrig sådana cupcakes. Supersöta!

    SvaraRadera